Pages

Tuesday 16 July 2013

K-COLLY SWEET 17


Satu-satunya Supplement TERBAIK untuk kesihatan juga kecantikan luaran dan dalaman. 

RAMUAN TERDIRI DARI HYDROLIZED MARINE COLLAGEN , ASTAXANTHIN , COENZYME Q-10, L-GLUTATHIONE BERRY PLUS , MULTIVITAMIN , PURE PEARL POWDER , HYALURONIC ACID , 10X STEM CELL 

(Apple,Cranberry,Pomegranate,Tomato,Rossele,Cherry Acerolla,Snow Lotus,Raspberry,Peach) 





Kenapa anda mesti pilih K-COLLY SWEET 17 sebagai supplement tambahan anda??


● Jawapannya kerana K-COLLY SWEET 17 merupakan Produk NO.1 yang lengkap mengandungi semua keperluan tubuh badan anda untuk kesihatan dan juga kecantikan. 1001 khasiat dan kebaikan hanya dalam 1 botol K-COLLY SWEET 17. 

● K-COLLY SWEET 17 bukan sahaja untuk kecantikan tetapi juga membantu memblok karbohidrat dan kalori yang berlebihan dari makanan harian anda. 

● K-COLLY SWEET 17 memang membantu anda untuk menjaga kesihatan dan kecantikan kulit. 
● K-COLLY SWEET 17 memang mudah di makan,tanpa perlu bancuh jika ingin cepat.cuma masukkan 1 sudu plastik serbuk kedalam mulut dan kemam.Hanya makan 1 sudu pagi sebelum sarapan dan sebelum tidur dan anda akan tampil segar dan menawan setiap hari.so Yummyyyy! 




FUNGSI 

- Membantu merawat masalah kulit seperti jerawat,jeragat,tona kulit tidak sekata. 
- Khas untuk mencantikkan kulit dengan menghaluskan kulit,memutihkan kulit secara semulajadi,menghaluskan kulit serta meningkatkan kelembapan kulit 10 X lebih cepat. 
- Makanan tambahan terbaik untuk kulit kelihatan muda, sihat dan lebih cerah. Juga terbaik untuk merawat penglihatan, gigi, kuku ,sendi , otot dan rambut. 
- Melawan radikal bebas serta antioksidan semulajadi. 
- Menghindar dan mencegah dari penyakit kronik seperti Kanser, Alzheimer, Parkinson, Diabetic, Sakit Jantung dan lain-lain. K-COLLY SWEET 17 selain memutihkan melanin kulit juga memang sangat membantu anda yang mengalami masalah kulit kering.Dijamin! 
- Cuma makan 1scoop K-colly sebelum breakfast and sebelum tidur and uuoolss boleh lihat perubahan seawal 3 hari shj.kulit lembab dan licin kini milik anda!! - Sehalus Selicin Artis K-Pop 













HARGA JUALAN = RM169 SEMENANJUNG / RM 174 SS

FREE POSTAGE
FREE TANAKA

Sebarang pertanyaan @ belian
boleh hubungi
013-4060858 ( zam )
013-5824687 ( dura )


No comments:

Post a Comment